v.內爆;向內聚爆;崩潰,瓦解
China, to beat my old drum, is not going to collapse or implode. 請容許我重申我的意見,中國是不會倒塌或內爆的。
Do we have a strategy in place about what to do if Pakistan should begin to implode? 如果巴基斯坦開始內爆,我們有沒有什么應對戰(zhàn)略?